duminică, 13 iulie 2008

OAMENI REALI,REZULTATE REALE





Salut ma numesc ADINA am 29 de ani sunt de meserie asistenta medicala .Mi-am petrecut 11 ani din viata departe de casa,am facut inconjorul lumii,am vazut locuri frumoase dar am muncit la patroni, munciam 20 de ore din 24 zi de zi.Am pierdut 11 ani din viata fetitei mele...primi pasi...prima silaba...nu stiam sa rid nu eram fericita eram o sclava...pana in ziua cand in viata mea a aparut LUMINA si de atunci sa schimbat tot! Deci sa incep totul de la zero......Buna ziua este o zi minunata!Adina este numele meu sunt consultant de sanatate alaturi de mama mea in compania HERBALIFE de 1 an de zile,dar in viata noastra produsele ne alinta de aproape 4 ani ,mama mea are un rezultat exceptional a slabit 40 kg.Avem venituri de peste 600$ lunar,mama mea are 2 scolii internationale si participam cu placere la toate scolile nationale , suntem o familie fericita,implinita si sanatoasa !”Muncim”amindoua,traiesc fiecare clipa a vieti mele alaturi de fiica mea si sotul meu,pentru ca sunt propiul meu sef ,imi planific singura timpul de lucru pentru ca traiesc HERBALIFE!SI TU POTI TRAI ASA!ALEGERA ESTE A TA!

Niciun comentariu: